• Organizacja finału konkursu

        • Finał V Ogólnopolskiego konkursu "Kodować każdy może"

          termin: 29 lutego 2020 roku,

          miejsce: Wydział Informatyki, ul. Żołnierska 52, 71-210 Szczecin

          (pozycja 53.448526,14.491171; http://goo.gl/maps/ifSRe)

           

          Agenda finału:

          godz. 10:45 – rejestracja uczestników, I piętro,

          godz. 11:00 – przywitanie, Aula nr 1, I piętro,

          godz. 11:20 – rozpoczęcie rozgrywek indywidualnych:

          Uczniowie z poszczególnych grup wiekowych pod opieką organizatorów przechodzą do sal komputerowych. Uczniowie z klas II-III rozwiązują zadania 30 min. Uczniowie z klas IV-V i VI-VII rozwiązują zadania 45 min.

          Opiekunów i osoby towarzyszące zapraszamy na prezentacje partnerów konkursu, Aula nr 1, I piętro.

           

          godz. 12:00 – pojedynek zespołów uczniów z klas II-III, Aula nr 1, I piętro,

          godz. 12:20 – pojedynek zespołów uczniów z klas IV-V, Aula nr 1, I piętro,

          godz. 12:40 – pojedynek zespołów uczniów z klas VI-VII, Aula nr 1, I piętro,

           

          godz. 13:00 – przerwa organizacyjna, poczęstunek dla uczniów – finalistów,

           

          ok. godz. 13:45 – ogłoszenie wyników i wręczenie nagród, Aula nr 1, I piętro.

           Prace indywidualne:

          • każdy finalista będzie pracował samodzielnie na własnym stanowisku z dostępem do Internetu, skrypty będą tworzone on-line na stronie scratch.mit.edu. Informacje szczegółowe (login, hasło) organizatorzy podadzą przed rozpoczęciem rozwiązywania zadań,
          • w grupie najmłodszych finalistów (klasa 2-3) dopuszcza się wpisane loginu i hasła przez organizatorów, a także pomoc przy nadaniu (wpisaniu) nazwy skryptu podczas zapisywania pracy,
          • rozwiązane zadanie należy w pierwszej kolejności zapisać pod wskazaną (na kartce z zadaniem) nazwą, a dopiero potem poinformować organizatorów o zakończeniu pracy,
          • w przypadku uzyskania jednakowej oceny za rozwiązanie zadania o zwycięstwie decyduje szybkość wykonania zadania (czas zapisuje osoba nadzorująca),

           

          Pojedynek zespołów:

          • finaliści w każdej z kategorii wiekowej zostaną, na podstawie losowania, podzieleni na zespoły. Zespoły stoczą ze sobą pojedynek na skrypty – w ciągu określonego czasu i dla określonych zasobów trzeba będzie napisać skrypt. Do dyspozycji zespołu będzie jeden komputer, kartki i pisaki. Pojedynek odbędzie się przed publicznością w Auli nr 1. Zwycięski zespół zostanie wyłoniony w drodze głosowania. W głosowaniu będą uczestniczyły wszystkie osoby zgromadzone w Auli nr 1. 

           Informacje ogólne:

          • Przez cały czas dostępna będzie kawa i herbata oraz  poczęstunek.
          • Organizatorzy bardzo proszą, by nie wnosić napojów, ani jedzenia do Auli.
          • Organizatorzy nie zwracają żadnych kosztów związanych z przyjazdem na Finał Konkursu.
    • Kontakt

      • Szkoła Podstawowa nr 48 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu
      • 91 487 33 03
      • ul.Czorsztyńska 35 71-201 Szczecin Poland
  • Galeria zdjęć

      brak danych