Jak każdego roku miesiąc luty był miesiącem informatyki obfitującym w wiele konkursów i wydarzeń. W ramach tego miesiąca uczniowie wszystkich klas mogli brać udział w Dniu RGB, dzięki któremu dowiedzieli się, że trzy podstawowe kolory RED - czerwony, GREEN - zielony i BLUE - niebieski, są używane do mieszania barw w różnych urządzeniach elektronicznych. Dodatkową atrakcją była możliwość zrobienia sobie zdjęcia na tle ścianki reprezentującej RGB.
Uczniowie wykonali również prace, które zostały umieszczone na gazetkach szkolnych o tematyce: „Nowości komputerowe” oraz „Gry edukacyjne”. Uczniowie klas trzecich tworzyli plakaty, przyswajając sobie wiedzę dotyczącą niebezpieczeństw czyhających na nich w Internecie.
Brali też udział w szkolnym konkursie informatyczno - plastycznym "Cyberprzemoc - zagrożenia w Internecie", natomiast uczniowie klas szóstych w ramach Dnia bezpieczeństwa w Internecie wykonywali prace ukierunkowane na zidentyfikowanie zagrożeń związanych z korzystaniem z Internetu.
Uczniowie klas 2-3, podczas zajęć komputerowych, mieli okazję tworzyć własne kartki walentynkowe w programie graficznym PAINT. Uczniowie klas starszych realizowali podobne zadanie pod nazwą: „Moja Walentynka” w programie Scratch.
Dzieci klas 1-3 bardzo chętnie uczestniczyły w zabawach rytmiczno - ruchowych przy użyciu bum bum rurek, odczytując zakodowane informacje.
Uczniowie klasy trzeciej (matematyczno - informatycznej) z dużym zaangażowaniem dzielili się swoją wiedzą dotyczącą działania Ozobotów z młodszymi koleżankami i kolegami z klasy pierwszej. Podczas zajęć wykorzystywane były roboty edukacyjne Codey Rocky, Dashe oraz urządzenie mechatroniczne Makey Makey, które pozwala wielu przedmiotom, owocom czy warzywom wydawać dźwięki.
Dzień QR CODE sprawił, że nie tylko uczniowie klas starszych, ale również najmłodsi z radością poszukiwali kodów i z ogromnym zaangażowaniem próbowali odpowiadać na wszystkie "trudne" pytania.
Uczniowie klas 4-8 na zajęciach z informatyki uczestniczyli w konkursie „Mistrz klawiatury”, gdzie mogli sprawdzić swoje umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze.
Ogromną popularnością cieszyła się także zorganizowana kawiarenka tabletowa, w której chętni mogli zmierzyć się z ciekawymi grami edukacyjnym.
Nie mniejszym zainteresowaniem cieszyły zajęcia, podczas których można było sprawdzić swoją wiedzę z informatyki, rozwiązując Quizizz.
Biorąc pod uwagę bardzo pozytywne opinie wyrażane przez uczniów dotyczące tematyki oraz formy prowadzonych zajęć, wydaje się pewnym, że w przyszły roku miesiąc informatyki będzie również niezwykłym wydarzeniem.