Organizacja finału konkursu
Finał V Ogólnopolskiego konkursu "Kodować każdy może"
termin: 29 lutego 2020 roku,
miejsce: Wydział Informatyki, ul. Żołnierska 52, 71-210 Szczecin
(pozycja 53.448526,14.491171; http://goo.gl/maps/ifSRe)
Agenda finału:
godz. 10:45 – rejestracja uczestników, I piętro,
godz. 11:00 – przywitanie, Aula nr 1, I piętro,
godz. 11:20 – rozpoczęcie rozgrywek indywidualnych:
Uczniowie z poszczególnych grup wiekowych pod opieką organizatorów przechodzą do sal komputerowych. Uczniowie z klas II-III rozwiązują zadania 30 min. Uczniowie z klas IV-V i VI-VII rozwiązują zadania 45 min.
Opiekunów i osoby towarzyszące zapraszamy na prezentacje partnerów konkursu, Aula nr 1, I piętro.
godz. 12:00 – pojedynek zespołów uczniów z klas II-III, Aula nr 1, I piętro,
godz. 12:20 – pojedynek zespołów uczniów z klas IV-V, Aula nr 1, I piętro,
godz. 12:40 – pojedynek zespołów uczniów z klas VI-VII, Aula nr 1, I piętro,
godz. 13:00 – przerwa organizacyjna, poczęstunek dla uczniów – finalistów,
ok. godz. 13:45 – ogłoszenie wyników i wręczenie nagród, Aula nr 1, I piętro.
Prace indywidualne:
- każdy finalista będzie pracował samodzielnie na własnym stanowisku z dostępem do Internetu, skrypty będą tworzone on-line na stronie scratch.mit.edu. Informacje szczegółowe (login, hasło) organizatorzy podadzą przed rozpoczęciem rozwiązywania zadań,
- w grupie najmłodszych finalistów (klasa 2-3) dopuszcza się wpisane loginu i hasła przez organizatorów, a także pomoc przy nadaniu (wpisaniu) nazwy skryptu podczas zapisywania pracy,
- rozwiązane zadanie należy w pierwszej kolejności zapisać pod wskazaną (na kartce z zadaniem) nazwą, a dopiero potem poinformować organizatorów o zakończeniu pracy,
- w przypadku uzyskania jednakowej oceny za rozwiązanie zadania o zwycięstwie decyduje szybkość wykonania zadania (czas zapisuje osoba nadzorująca),
Pojedynek zespołów:
- finaliści w każdej z kategorii wiekowej zostaną, na podstawie losowania, podzieleni na zespoły. Zespoły stoczą ze sobą pojedynek na skrypty – w ciągu określonego czasu i dla określonych zasobów trzeba będzie napisać skrypt. Do dyspozycji zespołu będzie jeden komputer, kartki i pisaki. Pojedynek odbędzie się przed publicznością w Auli nr 1. Zwycięski zespół zostanie wyłoniony w drodze głosowania. W głosowaniu będą uczestniczyły wszystkie osoby zgromadzone w Auli nr 1.
Informacje ogólne:
- Przez cały czas dostępna będzie kawa i herbata oraz poczęstunek.
- Organizatorzy bardzo proszą, by nie wnosić napojów, ani jedzenia do Auli.
- Organizatorzy nie zwracają żadnych kosztów związanych z przyjazdem na Finał Konkursu.